Playas Ball

Just nu kollar jag på en massa gamla filmer & det är filmer jag inte sett! Det här är en film från 2003 & den är väldigt bra! Jag skriver lite inlägg om filmer & serier lite här & där för att jag har fått önskemål om det från swe plus att jag har inte rikigt så mycket annat att skriva om :P Om vad jag har gjort med barnen är kanske inte så intressant, så jag skriver mest om helgerna då jag är ledig! Så nu kommer det lite mer filmtips framöver eftersom man inte har så mycket annat att göra på kvällarna! Vill ju inte ut i mörkret! Man känner sej inte så säker efter det som har hänt så man vill ju undvika mörkret så gott det går ;) Många tänker säkert, varför tar du inte bilen? I den här staden så är det onödigt att köra bil! De jag känner bor på samma gata eller nån gata ifrån! Parkeringen är det nog det jobbigaste & hitta här också, så därför kör jag inte här! Bara när jag ska lämna staden! Klockan är nu 9pm! Blir nog en film & sen sova för imorgon ska jag jobba i 13h :S Lika bra det för då blir det kort dag på Fredag & det gillar vi ;)



Goodnite
HuGz F


Kommentarer
Postat av: Jenny

Thanx! De suger verkligen! :/

Meen meen..

Hur ar det med dig?

Kram

2009-09-30 @ 12:51:50
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inga planer alls.

Några förslag? Festa i NYC :)



:)

2009-09-30 @ 14:17:29
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0