Back to reality!

Nu har jag vart i US i lite mer an 1 vecka! Skont & komma hem & nu har jetlagen forsvunnit! Istallet har jag fatt pollen & pa det sa ar jag forkyld oxa :P Sa jag valde att stanna hemma en FREDAG kvall. Hoppas tjejerna har kul ikvall, men det vet jag att de kommer att ha ;) Jag saknar varmen, ok jag vet att vi har battre vader an i swe, men jag har nyss kommit fran paradiset sa jag far faktiskt klaga lite :P Det har varit telefonsnack ikvall & mycket mer kommer det att bli hihi! Ville bara uppdatera lite for bloggen ar ju nastan dod, men maste saga att jag har trogna lasare anda! Tack for att ni laser! PeAcE n´ LoVe



Btw hitta ett fel pa bilden!!!


Kommentarer
Postat av: Aman

hahahhaha hitta ETT fel?? hitta ett par st faktiskt vet inte vilken ja ska välja:P

2010-04-19 @ 00:25:52
Postat av: $

haha taskig du e :P

2010-04-21 @ 13:32:52
Postat av: Amina

Shut up Aman!! Babygirl u hotter than hot sauce okaaaay??? HAAAAY!!

2010-04-24 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0