1 year ago....

Skrev jag sahar! Gud vad langesen det kanns! Sa mycket har hant & mycket forandrats! Vi far val se om jag nu bara har 9 manader kvar har :P

(1/4...

av min tid här har gått nu! Har varit här i tre månader & den längsta tiden jag varit borta från min familj är tre månader då jag bodde i Kalmar!  Jag saknar min familj väldigt mycket, men jag är ju snart hemma om det kommer fortsätta såhär ;)

Helgen var underbar som vanligt! I Fredags jobba jag kväll så det blev bara chill hemma after work! I Lördags så gick jag på bio för första gången, eller har ju vart på bio ute, men jag menar vanlig bio! Damn va salongen va huge & skulle nog få plats med Feben gånger två på sittplatsen hihi plus att det gick & gunga på stolen haha! Efter filmen blev det mys med vin! Bästa kvällen! Säger bara 700 miles away & det känns tungt! Snart blir det mer än så & 6h tidsskillnad :S På Söndagen åkte jag till NYC & träffa Sofie  & hennes vänner från Nyköping! Nåra timmar efter så kom Jenny & joina oss! Sen splittrades vi & Sofie & co gick till central park för att chilla & jag & jenny gick runt i affärer (som om jag behöver shoppa mer :P) men det va mest för att jag inte vart inne på en H&M butik över en månad & det har ju typ aldrig hänt hihi! När vi va på Times square så va det någon MTV grej (tror jag) för att det va värsta kön utanför & de filma osv. Jag & Jenny stanna upp en stund & försökt se vem det va som skulle hoppa ur limon som va utanför! Vi va på andra sidan kön där det det inte va så mycket folk! Det roliga är att vem det än va som satt där veva ner rutan & man såg bara en svart kille med solglasögon! Vi såg en kändis i alla fall, men vi vet inte vem det är hahah! När jag kom hem Söndag kväll så ropa daddyma (pojkarnas farmor) in mej på hennes rum! Hon ba jag har vart så orolig för dej! Har inte sett dej hemma på två dagar & har gått & knackat på din dörr hela dagen! Jag har bett för dej! Man vet aldrig vad som kan hända! Det finns sjuka människor därute! Hon gav mej en kram &  nu kunde hon andas ut! Awwh så söööt! På Måndag morgon sa min Hostmom att vi kanske ska ha nån kod så man vet att allt är bra med dej! Du får precis göra vad du vill på din fritid! Men man blir ju orolig & jag vill inte ringa & störa dej heller! Grejen är att de senaste två månaderna har jag vart ensam i huset varje helg för att familjen vart i sommarhuset & då har jag gått & kommit som jag vill! Så nu har jag vart van vid det & inte tänkt på att säga nått! Plus att jag har ju vart hemma i helgen, men det har bara blivit att vi gått om varandra! det är skönt & veta att de bryr sej om mig i alla fall :)

Måndag & tisdag har vart bra dagar med barnen! Vi har haft det sjukt varmt 30 plus i nåra dar nu! Skulle inte alls sitta fel med en pool :P Om en vecka är vi tillbaka i sommarhuset så det känns skönt ;)

Bilder från helgen finns, men kan ju inte visa allt här i bloggen :P hahah! 

Maaaad Looooove!!)

Kommentarer
Postat av: Amina

Så kul att läsa detta när läraren låter såhär "bla bla bla" haha God bless u child.

2010-08-24 @ 10:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0