SNOWDAY!

När det är mycket snö här så stängerna de skolorna! När jag vaknade igår så hade jag 4 pojkar som vänta på mej därnere :S 11h jobb oxå, förväntade mej det värsta! På förmiddagen så fixa vi valentines card till deras kompisar! Fixa lunch & allt gick bra, de tjafsa inte ens med varandra! Kl 1 tar mamman ut de för de ska leka med kompisar ute i snön! Jag lägger bebisen för nap & softar i 2h! SKÖNT! När de kommer hem så vaknar bebisen & jag fixar varm choklad till de & sen får de kolla på en film! Jag fixar middag & sen får jag sluta 2h tidigare UNDERBART!

Imorse när jag vaknade trodde jag de skulle vara hemma, men inte alls! Skola hade de & då var det bara jag & min baby tills lunch i alla fall, hämta tre-åringen från skolan, gav han lunch & så gick han med på en nap, som annars aldrig brukar hända! Han sov i tre timmar oxå! Sköna dagar jag har haft! Så imorgon jobbar jag bara 9-2 vilket jag känner kommer va en jobbig dag, speciellt nu när jag har haft det så nice! Barnen har studiedag så det blir alla fyra igen! Jag överlever nog & jag ser så fram emot helgen då jag är ensam hemma eller så ensam kommer jag nog inte bli :P

I miss this right now, en månad sen i MIAMI BITCH :P opps menar beach :P



Ok, god natt, dröm om mej ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh skullegöra vad som helst för att slippa snön o komma till sol o värme!! =)

Hörde att det blir roligheter hos dig i helgen?

hihi

2010-02-12 @ 19:06:55
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0