From 4 Months To 16 Months!

Jag har bestämt mej nu! Jag ska förlänga i 1 år! Har pratat med alla de närmaste & alla va positiva till det, eller de flesta :P Några dagar sen hade jag bara 4 månader kvar här & nu har jag plötsligt 16 månader! Det är så mycjet jag vill hinna med nu! Känns väldigt bra & jag är glad! Jag får åka hem i en månad till sommaren vilket är så nice! Gå på minsta lillbrorsans student yeeey & bara vara med familjen & vänner. Jag får även åka iväg med mina girls på vår cali resa som vi planerar, en vecka räcker right? Min hm är bäst! Jag är lycklig lottad! Nu ska jag ringa my luv & sen sova för imorgon är min sista arbetsdag innan semestern! Jobbar tre & en halv timme & två av de timmarna så sover bebisen! Underbart, då hinner jag packa :P



HuGz n´ KizZez


Kommentarer
Postat av: Amanuel

lucky bastard!! haha nejdå skojar bara hoppas du får ännu ett lyckat år in the states syrran!!<3 bless

2010-01-15 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0