Weekend babysitter!

Eftersom jag är ledig varje helg så tänkte jag att det är en bra ide & jobba extra på helger. Jag har redan jobbat åt två familjer som min värdmamma fixat. Nu tänkte jag att jag vill ha mer regelbundet, så jag satte upp en post där många hoboken mammor finns. På 24 timmar har jag fått svar på 7 st varav en visste redan vem jag va & fick datum på jobb direkt utan intervju ;) Som au pair tjänar man ju inte så mycket, men här kan jag få från 13-16 dollar/h beroende på hur många barn man ska ta hand om. Pengar är inte allt, men det ger en mer möjligheter till roligheter ;) Så från Februari månad så kanske jag inte är ledig varje helg längre :P Så nära som jag har in till NY så kan jag väl ändå åka in efter jobbet om jag vill festa :P Nu har jag bara en & en halv dag kvar till min andra semester yeeey! Miss my ppl back home! Snart är det bara ungefär 4 månader tills vi ses! Im out! HuGz F


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Vad kul att du läst min blogg :)

Jag lade precis upp ett inlägg om hur det kändes så gå gärna in och läs :) Haha, roligt sammanträffande!



Såg också att du varit på The Knicks. jag ska se dem om några veckor :) Ser fram emot det!



Kram

2010-01-14 @ 18:23:51
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: $

nice nice do ur thang..:) saknar dig oxå pussssssss

2010-01-15 @ 01:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0