June 2nd.....

.....ar jag pa Arlanda! Seriost vem ska komma & hamta mej? Ni vill val inte att jag ska ta taget efter vart borta over 1 ar? Nu ger jag er skuldkanslor for ingen har sagt jag ska hamta dej!

Ohh just det! Har ni last om vad som hande pa Time Square forra helgen? Jag va dar :S Eller en timme efter ungefar! Halva Time Square va avsparrat & vi fick for oss att det spela in en film eller natt, men sen sag vi en massa polisbilar, bandbilar osv! Sa vi fraga en vakt dar vad som hande & det va bombhot! Anledningen till varfor de gjorde det ar sa sjukt fucked up sa jag blir sa arg! En massa oskyldiga manniskor kunde ha dott pga ett program! Vart ar varlden pa vad nagonstans? Jag vill inte ens ga in pa det, men ni som last vet ju vad jag menar!

Bilden ar tagen Sonagen innan det hande da jag & Sofia va pavag till Time Square for att ga pa bio!



Mad luv F

Kommentarer
Postat av: $

vem ska hämta mig då?? jag landar 1 juni :D

2010-05-11 @ 13:31:21
Postat av: Yo

Tjejer ta svart taxi hahahahha....lr lifta om ni inte har råd men va beredda på att ha pepparsprej i väskan. Good luck girls

2010-05-12 @ 18:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0