10/10/10

Jag har inte bloggat pa en manad! Men det va val inget nytt :P

Det som har hant det senaste manaden ar att jag fyllde ar! 9/11



Jobbade extra hos familjens van! Behovde bara va i lagenheten i 2h medan bebisen sov ;)



Manga tyckte inte jag skulle jobba pa min fodelsedag, men det var bara 2h plus att det va pa dagen & basta av allt va utsikten hara ;)

Efter jag jobbat klart sa gick jag ivag pa en manikyr & pedikyr UNDERBART! Nar jag kom hem sa fick jag tarta & presenter av familjen! Sen va det bara & fixa sej for att mota upp Rutha pa stan dar jag inte fick veta vad vi skulle gora. Hon hade fixat biljetter till en show http://www.fuerzabruta.net/ hemsidan om ni ar intresserade for man fick inte ta kort darinne. Det va verkligen en rolig grej, natt som maste goras har tycker jag ;) Darinne sa va Agneta Sjodin med sin man oxa haha! Det roliga att de stog bredvid oss hela tiden & jag sag henne, men koppla saklart inte vem det var. Det var rutha som sa....kanner du igen henne (pa tigrinja) & da vakna jag till haha! Jag & kandisar alltsa! Yordanos, Katia & Klaudia & jag va pa vag till stlm & vi satter oss med Lotta Engberg. Jag sitter mittemot henne i ungefar en timme da jag tanker gud vad jag kanner igen henne. Sen precis innan taget stannar sa gar hon ivag & tjejerna snacka om att det va hon & jag ba jaaa haha! Sa vi borja sjunga kar & galen & snackar om henne & nar vi val kommer ut sa star hon utanfor, kollar pa oss & smilear. Hon horde nog allt vi sa! Ok....det jag ville komma fram till ar att ni kan stalla Obama framfor mej & jag skulle inte koppla att det var han haha! Efter showen sa blev utgang & kom hem valdigt tidigt pa morgonen!

Sen en lordagskvall hade jag date med de har underbara tjejerna



Yordanos, Selam & Amina (Bambina)

Ohhh just det! Basta av allt ar nog att jag antligen fick se min man! Thierry Henry! Gick pa hans match forra veckan! Jag har tyvarr inga bilder pa det for jag totalt glomde kameran, men tur ar att mina kompisar hade! Sa det finns bilder, men inte har just nu ;) NY Red Bull vann saklart! Thanx to my man! Eller kanske inte :P

Jag har aven bokat min biljett till San Jose fran December 18 till Januari 2 :D Sa det blir ingen vit jul for mej iar yeeey forsta ggn, men andra ggn jag firar nyar dar! Eller vet inte riktigt hur det blir, planerar pa att smita ivag till Hawaii i en vecka oxa, men far se hur det blir med det ;)

JAAAAA en annan sak, ar antligen klar med all teori pa min Dressmaking & Design program skont maste jag saga! Sista projektet ar att sy en klanning & jag har 6 manader att gora det. Eller 5 faktiskt for jag kommer inte hinna gora nagot denna manad da jag borjade pa NYU med en kurs forra helgen. Laser Integrated Marketing Communication, alltsa lararen ar nog den basta lararen & den roligaste jag har haft i hela mitt liv! Det trakiga ar att kursen bara pagar i en manad, men har inte rad att ga mer kurser pa NYU da jag vet att det ar fooor DYRT! Men valdtigt kul & testa ;)

Ja det ar val det som har hant den senaste manaden, hors om en manad igen da :P nerra ska forsoka battra mej ;)

Nu maste jag fortsatta plugga!

HuGz n´ KiZzez Love F





Kommentarer
Postat av: $

Obama?! Haha där tog väl i en aning, genom att jämnföra Lotta Engberg med honom :) miss u SIS

2010-10-11 @ 14:15:41
Postat av: Amina

Ärligt.. alla som läser din blogg borde tacka mig eftersom jag tjatar nästan dagligen på att du ska uppdatera hahaha.. IT WAS ABOUT TIME GIRLFRIEND.. o du.. du ska ba vååååga ta uppehåll en månad.. jag kräver "minut-för-minut-uppdatering" hahaha..pusssss på dig Bebooh, also knowns as HiKelly! hahaha

2010-10-11 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0