;(

Ibland hatar jag mej sjalv sa mycket!!!!! Alltsa jag har problem! Varfor gor jag jag gor aldrig det jag tanker? Ok ska forklara detta! Jag ar bra pa att impuls kopa grejer! Klader & sant gor inget for oftast sa ar det oppet kop! SO min aldsta pojke fylle 9 i slutet av manaden, & jag har tankt & tankt vad jag ska ge han! Har vart ganska svart, men idag sa fick jag en ide! Han ALSKAR Bastet sa tankte lata han se hans favorit lag spela vilket ar BOston Celtics! Sa jag kolla upp nar de spelar i NJ & det ar den 14 Mars, sa tankte jag min pojke nr 2 kommer bli sa ledsen for det ar hans favorit lag oxa & han fyller ju faktiskt i sommar da jag redan akt hem sa jag tankte han kan ju fa en tidig present! Problemet va att det ar en Mandag & matchen borjar 7pm & de brukar va laggdags halv sju! Sa tankte, ska fraga mamman om det ar ok med henne forst eftersom det ar ju en skoldag! Sen samma sek sa tankte jag men neeej hon kommer va ok med det eftersom det ar en present! Sa jag bokade & har biljetterna & allt nu GLAD som jag vet inte vad! Nar jag hamta killarna sa ville jag beratta men maste ju halla mej tills Z fyller! Jag berattar for min hostie nar hon kommer hem & hon blev glad & gillade de saklart (som jag forvantade mej)! Sen kommer jag ni har val inget planerat da va (som om de brukar ha det en vanlig man kvall liksom vet inte varfor de kom ut ur min mun) Hon ba det enda vi har planerat ar att en vecka i Mars sa kommer deras kusiner fran Canada over Man-Ons da mammans maste har fixat ledigt till ungarna fran skolan & de ska aka till Pennsylvania (sa kollar hon i kalendern & inser att det ar just den MANDAGEN saklart! Det jag aldrig sa till henne ar att jag redan bokat biljetterna :( Vaaa fan ska  jag gor nu??? Jag som sag fram emot det & nu et jag fortfarande inte vad jag ska ge Z till hans bday! Plus att jag ha blivit 100 dollar fattigare! Behovde fa ut allltttt sa nu vet ni! Nu ska jag pa bio! Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Yo

Shyt...snacka om otur. Försök sälj dom för 100 dollar mindre on ebay. Gör d fort oxå ...annars så har jag ingen lösning åt dig.

Hoppas d fixar sig :S

Puss å kram

2011-02-04 @ 13:29:26
Postat av: $

daaaaaaaaaamn...aa håller me yoghurt, försök o sälj dom :D

pusssssss

2011-03-03 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0