SNOWDAY!

Vadret har har vart KNNNNAS ett bra tag nu! De senaste tre veckorna sa har det vart snowdays (3 dagar) da public school stanger skolorn vilket ar en mardrom for oss barnvakter! Vilken tur jag har haft att en av gangerna sa va mina boys hemma, men de tva andra sa har de bara haft delayed opening thanx private schools! UNDERBART! Idag har det vart sa isigt, men det basta ar att det smalter bort, snonnn BORT! Nasta vecka ar det Fashion Week I NYC, & efter den sa kommer ju varen! Va skont det ska bli! Langtar! Kl ar 11pm & jag ar skiiit trott! Dont ask me why, tror att jag borjar bli gammal :P Natti natt pa er! HuGz F

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Jag vet inte hur det ar med en 6 manaders grans, men jag ar bara har pa besok och de slappte in mig :)

2011-02-20 @ 04:48:15
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: $

zzZZzzZZzzzzZZzz

2011-04-09 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0